Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Γίνετε πιο ευλύγιστες!

Από: http://www.otenet.gr/portal


Αν και συχνά ρίχνετε βάρος στην αερόβια άσκηση και την ενδυνάμωση, το stretching είναι εξίσου σημαντικό για την ευλυγισία και γενικότερα τη φυσική σας κατάσταση. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να παρακάμψετε το stretching μετά από ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής, και αργότερα ή την επόμενη μέρα, να βρεθείτε καθισμένες σε ένα γραφείο για 8 ώρες. Οι ασκήσεις ευλυγισίας είναι απαραίτητες γιατί βελτιώνουν τη στάση του σώματος, μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμών και περιορίζουν το μυϊκό πόνο.
Ξεκινήστε με στατικό stretching, το οποίο αυξάνει το εύρος των κινήσεων που μπορούν να κάνουν διάφορα τμήματα του σώματος. Βάλτε στο πλάνο σας 15 λεπτά stretching το πρωί και άλλα τόσα το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο.
Μην παραλείψετε το ίδιο μετά από τη γυμναστική σας, ενόσω οι μυς είναι ακόμα ζεστοί. Αν θέλετε να κάνετε το ίδιο πριν την προπόνηση, τότε δοκιμάστε το μετά το ζέσταμα των μυών.
Εστιάστε στην αναπνοή σας. Αναπνεύστε βαθιά και ολοκληρωμένα κρατώντας κάθε τέντωμα για 15-30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον.
Τεντώστε και χαλαρώστε τους μυς, για να διευκολύνετε τις κινήσεις σας και να κάνετε πιο αποτελεσματικά την επόμενη.

Δοκιμάστε εκτός των άλλων εξειδικευμένα μαθήματα yoga και pilates μετά από ένα έντονο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Αφιερώστε σε τέτοια μαθήματα stretching 2 ώρες την εβδομάδα. Εκτός από τα άλλα οφέλη έχουν και αντιγηραντική δράση για το σώμα.








Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα
Δείτε επίσης: Κάποιες καύσεις βλάπτουν τον οργανισμό 

Γυμναστείτε το πρωί!

Από: http://www.otenet.gr/portal/



Αρκετοί άνθρωποι δεν μπορούν να ανεχτούν την ιδέα της πρωινής γυμναστικής γιατί από τη φύση τους δεν μπορούν να ξυπνούν νωρίς. Αρκετές από εσάς χτυπάτε το snooze του ξυπνητηριού ασταμάτητα το πρωί και πίνετε ένα πλούσιο φλιτζάνι καφέ για να σταθείτε στα πόδια σας. Γνωρίζετε ωστόσο ότι υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να σηκωθείτε το πρωί; Εμείς σας δίνουμε όλους του λόγους για να αγαπήσετε την πρωινή γυμναστική κι εσείς δοκιμάστε!

Το πρωί έχει λιγότερη ζέστη και επομένως η γυμναστική γίνεται ευχάριστη. Αν το πρόγραμμά σας περιλαμβάνει τρέξιμο ή ποδηλασία, τότε ο δροσερός καιρός σας ευνοεί. Μπορείτε να γυμναστείτε χωρίς να σας πτοεί ο καυτός ήλιος. Φορέστε ελαφριά, ανοιχτόχρωμα ρούχα και ξεκινήστε. Θα είναι καλύτερα από το απόγευμα γιατί τις ζεστές μέρες το έδαφος παίρνει αρκετή ώρα για να κρυώσει.

Στο γυμναστήριο θα βρείτε περισσότερη ησυχία το πρωί αφού ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει 5-7 το απόγευμα. Δεν θα χρειαστεί να περιμένετε για να πιάσετε το αγαπημένο σας μηχάνημα ή να κάνετε ντους μετά την προπόνηση.

Η πρωινή άσκηση είναι ιδανική για να κάψετε λίπος. Οι ειδικοί του fitness είναι υπέρ της έντονης αερόβιας άσκησης το πρωί με άδειο στομάχι γιατί το σώμα σας τότε καίει περισσότερο λίπος. Εκείνη την ώρα δεν έχετε βάλει ακόμα στον οργανισμό σας σάκχαρα και υδατάνθρακες που το σώμα επιλέγει να καίει γρηγορότερα. Αν τα σάκχαρα στο αίμα είναι χαμηλά και δεν υπάρχουν άλλα «καύσιμα», τότε το σώμα θα αναγκαστεί να κάψει λίπος όταν χρειαστεί ενέργεια για να γυμναστεί. Αμέσως μετά μπορείτε να πάρετε ένα υγιεινό breakfast.

Αν γυμναστείτε το πρωί τότε οι δικαιολογίες που έχετε όταν αφήνετε τη γυμναστική για το απόγευμα θα περιττεύουν. Καθώς περνούν οι ώρες, θα βρίσκετε πολλές προφάσεις για να αναβάλετε το γυμναστήριο λόγω κόπωσης ή άλλης υποχρέωσης. Το απόγευμα η φυσική σας τάση είναι να ξεκουράζεστε μετά από πολύ δουλειά. Το πρωί όμως… μόλις ξεκινάει η μέρα σας. Ακόμα και οι υπναράδες κρύβουν περισσότερη ενέργεια μέσα τους.

Οι περισσότερες νυστάζετε πολύ στη δουλειά ακόμα και αν έχετε κοιμηθεί επαρκώς ή έχετε πιει μπόλικο καφέ. Η πρωινή γυμναστική σας δίνει περισσότερη ενέργεια και σας ξυπνάει. Όσοι γυμνάζονται είναι πιο παραγωγικοί στη δουλειά. Οι ενδορφίνες είναι οι ορμόνες που παρέχουν αυτήν την παρότρυνση.

Πλέον δεν χρειάζεται να στριμώχνετε την προπόνηση σας το απόγευμα ανάμεσα σε πλήθος άλλες οικογενειακές ή κοινωνικές υποχρεώσεις. Τα απογεύματά σας θα είναι ελεύθερα. Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα
Δείτε επίσης: Γίνετε πιο ευλύγιστες! 

Οδηγός Υγείας

Παρακάτω παρακολουθούμε τις εξελίξεις μέσω ενημερωτικών διαδικτυακών χώρων.

========================================

http://www.emvolioktm.gr/

Ένας οδηγός για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, τι τον προκαλεί και κυρίως πώς μπορείτε να προστατευτείτε από αυτόν.

http://www.emvolioktm.gr/

========================================

Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων: www.eof.gr

Γενική Γραμματεία Εμπορίου: www.gge.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις