Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Γίνετε πιο ευλύγιστες!

Από: http://www.otenet.gr/portal


Αν και συχνά ρίχνετε βάρος στην αερόβια άσκηση και την ενδυνάμωση, το stretching είναι εξίσου σημαντικό για την ευλυγισία και γενικότερα τη φυσική σας κατάσταση. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να παρακάμψετε το stretching μετά από ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής, και αργότερα ή την επόμενη μέρα, να βρεθείτε καθισμένες σε ένα γραφείο για 8 ώρες. Οι ασκήσεις ευλυγισίας είναι απαραίτητες γιατί βελτιώνουν τη στάση του σώματος, μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμών και περιορίζουν το μυϊκό πόνο.
Ξεκινήστε με στατικό stretching, το οποίο αυξάνει το εύρος των κινήσεων που μπορούν να κάνουν διάφορα τμήματα του σώματος. Βάλτε στο πλάνο σας 15 λεπτά stretching το πρωί και άλλα τόσα το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο.
Μην παραλείψετε το ίδιο μετά από τη γυμναστική σας, ενόσω οι μυς είναι ακόμα ζεστοί. Αν θέλετε να κάνετε το ίδιο πριν την προπόνηση, τότε δοκιμάστε το μετά το ζέσταμα των μυών.
Εστιάστε στην αναπνοή σας. Αναπνεύστε βαθιά και ολοκληρωμένα κρατώντας κάθε τέντωμα για 15-30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον.
Τεντώστε και χαλαρώστε τους μυς, για να διευκολύνετε τις κινήσεις σας και να κάνετε πιο αποτελεσματικά την επόμενη.

Δοκιμάστε εκτός των άλλων εξειδικευμένα μαθήματα yoga και pilates μετά από ένα έντονο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Αφιερώστε σε τέτοια μαθήματα stretching 2 ώρες την εβδομάδα. Εκτός από τα άλλα οφέλη έχουν και αντιγηραντική δράση για το σώμα.








Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα
Δείτε επίσης: Κάποιες καύσεις βλάπτουν τον οργανισμό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οδηγός Υγείας

Παρακάτω παρακολουθούμε τις εξελίξεις μέσω ενημερωτικών διαδικτυακών χώρων.

========================================

http://www.emvolioktm.gr/

Ένας οδηγός για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, τι τον προκαλεί και κυρίως πώς μπορείτε να προστατευτείτε από αυτόν.

http://www.emvolioktm.gr/

========================================

Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων: www.eof.gr

Γενική Γραμματεία Εμπορίου: www.gge.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις